maandag 4 maart 2013

Blondie's taking over the WWW


Ladies and blogfreaks ... 
Welkom op mijn gloednieuwe blog! Ik zal mezelf snel even voorstellen: mijn naam is Helena, a.k.a. Blondie, ik ben studente communicatiewetenschappen aan de universiteit van Gent en ben 21 jaar jong. Ik zal jullie vanaf vandaag stalken met berichten over fashion, beauty, en "inspirational lifestyle'! 
Same old fashionblogger denken jullie wellicht. Wat zal mijn blog specialer maken dan de andere? 
Wel, om te beginnen zal ik mij focussen op fashion- en beautyadvies. Allerlei tips en weetjes, reviews, leuke shopadresjes en mijn allernieuwste veroveringen… dat zijn nogmaar een paar items die ik met julllie zal delen.
Daarnaast zal ik ook proberen om er steeds een persoonlijke toets aan toe te voegen door leuke gebeurtenissen uit mijn dagdagelijks leven met jullie te delen a.d.h.v. foto's en verslagen.
Tot slot kunnen jullie ook geregeld wat foto's en prentjes verwachten. Ik ben heel actief op tumblr en ben ik behoorlijk begaan met esthetica. Dat wil zeggen dat ik geregeld een paar foto's met jullie zal delen, zomaar... omdat ik ze zo mooi vind. 
So stay tuned for more ! 
XOXO,
Helena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...