vrijdag 29 maart 2013

The Body Shop: Vineyard Peach Body Scrub


Voor de intense, hemelse geur van sappige perziken hoef je lang niet meer af te zakken naar een of andere mediterraanse bestemming. Deze maand brengt The Body Shop de zon naar je toe met Vineyard Peach, een ‘special edition’ bad- en bodylijn met de heerlijke geur van… perziken!
De lijn bestaat uit vier producten bomvol waardevolle en hydraterende ingrediënten zoals perzikpitolie die de huid 24 uur lang hydrateert en zacht laat aanvoelen. Ik testte voor jullie de Vineyard Peach Body Scrub, die bevat fijngemalen perzikpitten voor een zacht scrubbende werking zonder de huid uit te drogen.
De textuur van de Vineyard Peach Body Scrub is inderdaad heel zacht en smeuïg. Hij bevat voldoende scrubdeeltjes om de huid van haar dode huidcellen te ontdoen zonder de huid te irriteren, zoals elke goede lichaamsscrub het eigenlijk zou moeten doen.
Na gebruik voelen mijn handen boterzacht aan, zonder een vettig resultaat te geven. Da’s precies waar ik van hou. Ook de geur is een meevaller! Die is lekker zoet met een fris vleugje versgeplukte perzik. Een bijzondere traktatie voor al je zintuigen! Of zoals The Body Shop het zelf zo mooi verwoordt: “Life’s a Peach!”
De Vineyard Peach-lijn is verkrijgbaar in The Body Shop in jouw buurt.
Body Scrub: €15 (200 ml) – Boddy Butter: €16 (200ml) – Shower Gel: €6,50 (250 ml) – Body Lotion: €12 (250 ml)  

4 opmerkingen:

  1. Deze klinkt heerlijk! Ik gebruik ook regelmatig scrub voor mijn handen.Ik ben nu wel benieuwd geworden naar de geur!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker eens proberen zou ik zeggen! Ze verkopen 'm ook tijdelijk in kleine geschenkformaatjes, die kost geloof ik maar 6 euro ofzo!

      Verwijderen
  2. Hij ziet er heerlijk uit! Allen de verpakking vind ik een beetje jammer, ik ben niet zo'n fan van een pot waar je met je handen in moet. Ik heb 'n scrub van de rituals die ook erg goed is.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...