dinsdag 30 april 2013

Make Up For Ever Full Cover Concealer


In Lille had ik een tube MUFE full cover concealer meegenomen, op aanraden van menig beautyblogger, aldus kon ik de verleiding niet weerstaan en moest ik hem absoluut eens proberen. Ik heb hem nu ongeveer een week lang kunnen testen. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan zeker verder! 

Deze full cover concealer van MUFE is erg geliefd wegens zijn olievrije substantie die bovendien waterproof en ultra longlasting is en - on top of that - nog eens een super goede dekking bied. A piece of heaven. Bovendien trekt hij absoluut niet in de fijne lijntjes rondom je oog. Klinkt allemaal heel erg goed, maar klopt het ook wat ze erover zeggen?



Dit product komt in een kleine tube van 15ml, echt niet veel zou je zo denken. But don't let that fool you, je hebt er echt niet veel van nodig. Je hebt nog niet eens de grote van een erwtje nodig om je ogen en de rest van je onzuiverheden mee te verbergen. Dat is dus een enorme meevaller, gezien de prijs ervan (€17, in Lille).

De dekking is fantastisch, hoog gepigmenteerd en het verbergt echt alles. Het doet zijn naam dus echt eer aan, het is een echte full cover concealer. 


Hoewel het olievrij en waterproof is, is de textuur van de concealer vrij creamy en gemakkelijk om aan te brengen en uit te blenden. Het voelt niet droog op mijn huid en het blijft inderdaad super lang zitten. Ik ben er zelfs mee gaan sporten, en de concealer bleef gewoon zitten! Wat mij betreft heeft deze concealer een vaste plaats in m'n stash verworven. I absolutely love it! Hij komt zelfs heel dicht in de buurt van mijn ultieme favoriet: de Estée Lauder double wear concealer. Dus wie weet komt er binnenkort wel eens een battle of the concealers online - who knows. 


Bovendien hebben ze een enorme kleurenspectrum. Ben je dus iemand die moeite heeft om je juiste kleur te vinden tussen al die verschillende concealers in de winkels, of heb je gewoon een huidskleur waar niet veel concealers mee matchen, dan is de MUFE zeker iets voor jou: ze hebben een énorme kleurenspectrum. Voor ieder wat wils! 


Pluspunten:

  • Hij blijft immens lang zitten! Langer dan eender welke andere concealer in mijn stash
  • Trekt niet in de fijne lijntjes
  • Full cover dekking


Minpunten:

  • Enkel verkrijgbaar in de Sephora en in de MUFE store te Brussel.
  • Een beetje prijzig: €26,50. 


Algemene beoordeling: 
Over het algemeen ben ik enorm blij met deze aankoop. Het was een iets duurdere aankoop, ik betaalde €17 voor deze concealer, normaal is hij ongeveer €10 duurder maar ik kon genieten van leuke kortingen in de Sephora. Hoewel dat misschien al wat prijzig lijkt voor een concealer is deze het he-le-maal waard. Ookal zit er in de tube 'maar' 15ml, daar zal je volgens mij een lange tijd mee doen - aangezien je echt maar een mini hoeveelheid nodig hebt per keer.


Hebben jullie al van deze Full Cover Concealer van MUFE gehoord? 



19 opmerkingen:

  1. Super dat je hem ook zo geweldig vindt :D ik vind deze eigenlijk stukken beter dan de double wear concealer, daar was ik stiekem een beetje teleurgesteld in.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, ik ben heel tevreden van de double wear concealer. Maar het is me wel opgevallen dat de MUFE een langduriger resultaat bied en echt absoluuuut niet in de fijne lijntjes trekt - die van Estée Lauder durft dat wel te doen, als je hem vergeet af te poederen.

      Verwijderen
  2. Klinkt goed, maar sta toch nie te springen om €26 uit te geven aan een concealer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad geen goedkope aankoop, maar je doet er echt zoooo lang mee. Ik heb echt maar een mini hoeveelheid nodig - dat kan ik van drugstore merken vaak niet zeggen...

      Verwijderen
  3. heb 'm ook, hij is mijn absoluuuuute favoriet of all time!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt heel goed! Ik ben sowieso fan van vloeibare concealer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt erg goed, jammer dat ie zo beperkt verkrijgbaar is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad! Maar met de zomervakantie voor de deur, zal je misschien wel een Sephora tegenkomen in Spanje of Frankrijk ofzo?

      Verwijderen
  6. Ondanks ik hem vrij duur vind voor een concealer ziet hij er echt heel goed uit. Fijne review!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I´m gonna try that!
    Bedankt voor de tips.

    http://lacocodrilla.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt goed! Ik was toevallig nog op zoek naar een goede concealer.
    Wat heb jij trouwens een mooie lay-out! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker een aanrader, absoluut de fijnste concealer die ik al heb getest (enfin, toch één van)

      Verwijderen
  9. Bedankt voor je reactie! Het nadeel is dat ik voor nog meer dingen allergisch ben (op dit moment heb ik ook hooikoorts), maar ik heb van alles al geprobeerd wat helaas niet hielp. Dus ik ga binnenkort maar weer eens naar de dokter om me te laten door verwijzen naar de allergoloog, hopelijk kunnen zij mij daar helpen :). Bedankt voor de tip iig! En wat een leuke blog heb!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ken deze niet en had een beetje bang dat ie te cakey zou zijn. Maar ik moet zeggen dat je mij nieuwsgierig gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pittig prijsjs voor zo'n klein beetje concealer, maar als ie echt waar maakt wat je zegt is 'ie het wel waard..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind de prijs best meevallen. Ik heb echt maar de hoeveelheid van een erwtje nodig voor mijn gezicht (ogen inclusief). Dus ik zie dit product nog niet snel op gaan, en bovendien doet hij het ook super goed dus in dat opzicht vind ik de prijs erg meevallen!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...